Naujienos

Geriausias klientų aptarnavimas restorane – naudojant CompuCash

2019 sausio 21

White Guide Nordic paskelbė 2019 TOP 30 Baltijos šalių restoranų ir mes didžiuojamės, kad net 13 jų naudoja CompuCash pardavimų valdymo programą. Restoranų verslas yra žiaurus ir yra įvairių priežasčių,  dėl kurių vieni restoranai suklesti, o kiti išnyksta.

Trys restoranai iš praeitų metų TOP 30 dabar jau uždaryti. Labai svarbu yra pasirūpimti ne tik gardžiu maistu ir malonia atmosfera, bet ir verslo organizacinėmis priemonėmis.

Sakoma, kad į retoraną einama dėl maisto, o pakartotinai grįžtama dėl gero aptarnavimo. Kokie yra pagrindiniai klientų aptarnavimo trūkumai ir kaip CompuCash padeda juos pašalinti?

 

  1. Virtuvė ir valgymo erdvė neturi sąsajos.

Bendravimas tarp virėjų ir padavėjų turėtų būti sklandus ir kaip įmanoma greitesnis. Tuomet jūs galėsite informuoti klientą apie galimą patiekalų vėlavimą  arba apie tai, jog nebegalima užsisakyti tam tikro meniu patiekalo, nes baigėsi vienos jo sudėtinės dalies atsargos. CompuCash virtuvės ekranas iš karto parodo priimtus užsakymus virėjams, o šie gali pranešti padavėjams apie užsakyto maisto gaminimo eigą.

 

  1. Užsakymai susimaišo.

Tikrai nuvilia, kai pralaukus ilgą laiką jums patiekiamas ne tas patiekalas, kurį užsisakėte. Toks atvejis yra nepatogus abiems pusėms, tiek klientui, tiek restoranui, kadangi yra išsvaistomi abiejų pusių resursai. Jei norite išvengti tokių situacijų, jums reikia naudoti gerai veikiančią užsakymų sistemą, kuri leistų priimti užsakymą tiesiai prie staliuko, pažymėti specialius kliento pageidavimus ir greitai nusiųsti užsakymą į virtuvę. CompuCash siūlo mobilų užsakymų priėmimo sprendimą, skirtą Android ir  iOS įrenginiams. Jei norite įsidiegti programėle, spauskite: Google Play arba AppStore.  Dėl konfigūravimo kreipkitės: sales@ektaco.ee.

 

  1. Per ilgas laukimo laikas.

Nepasant to fakto, kad eidami į restoraną, tikimės, kad laukti užsakyto maisto jame teks ilgiau, niekam iš tikrųjų nepatinka laukti per ilgai. Laukimo laiką galima sutrumpinti, jei padavėjas galės priimti užsakymus iš keleto staliukų iš eilės ir jam nereikės vaikščioti į virtuvę ir grįžti į valgymo erdvę po kiekvieno užsakymo. O virėjai tuo metu galės geriau suplanuoti ruoštinų patiekalų seką. CompuCash mobili programėlė ir virtuvės ekranas tokį procesą padaro sklandžiu ir paprastu.

 

  1. Apmokėjimai.

Jei padavėjas atneša sąskaita vos tik klientui užbaigus valgyti, tai laikoma netinkamu elgesiu. Bet lygiai taip pat kvailai atrodo kai klientui reikia klaidžioti ieškant padavėjo, kad galėtų paprašyti atnešti sąskaitą. Taip pat kartais būna, kad klientai nori dalį sąskaitos apmokėti kartu, o dalį atskirai, ir nori pasinaudoti skirtingias apmokėjimo būdais. CompuCash padės jums tokiose situacijose, nes leidžia derinti skirtingus apmokėjimo būdus ir netgi spausdinti sąskaitas skirtingomis kalbomis.

 

  1. Asmeninio traktavimo trūkumas.

Geras padavėjas aptarnauja kiekvieną klientą individualiai, atkreipia dėmesį į ją/jį ir sužino apie jos/jo  pasitenkinimą apsilankymu. Svarbus ne tik pirmas įspūdis, bet ir tai, kaip baigiasi apsilankymas, kaip yra atsisveikinama ir palinkima vėl apsilankyti. Būtų puiku, jei patenkintam klientui turėtumėte galimybę pasiūlyti lojalumo kortelę ateities apsilankymams. Su CompuCash lojalaus kliento registracija yra sklandi ir paprasta, yra galimybė tai padaryti pasinaudojant jos/jo ID- kortele.

 

  1. Nesusipratimai.

Aptarnavimo metu gali atsitikti, kaip klientai teigia vieną dalyką, o padavėjas yra tikras, kad buvo kitaip. Jei norite išvengti tokių ginčų savo restorane galite įrengti video kameras. Video kameros gali būti integruotos su CompuCash kasos programa ir tuomet galėsite stebėti veiksmų eigą realiu laiku, pavyzdžiu per savo mobilųjį telefoną.

 

  1. Nėra duomenų apžvalgos galimybių.

Jūsų klientas labai greitai supras, jei pas jus yra netvarka. Viena iš įprastų klaidų yra nesugebėjimas teisingai paskirstyti personalą pagal laiką ir užduotis. CompuCash ataskaitose galite sužinoti laiką, kuomet pas jus būna daugiausiai lankytojų, ir atitinkamai suplanuoti darbuotojų išteklius. Compucash5.com taip pat galite greitai peržiūrėti pardavimų duomenis ar ar išsifiltruoti detalią pardavimų ataskaitą. O taip pat galite naudoti CompuCash savo personalo planavimu.

 

Kiekvienas apsilankymas restorane turėtų būti tarsi mažytė prabangos akimirka, kuomet viskas yra idealu – ir maistas, ir aplinka, ir aptarnavimas. Visos detalės yra svarbios patirties dalys. Idealus klientų aptarnavimas turi sudaryti sąlygas klientui pajusti šiltą priėmimą ir leisti mėgautis maistu.