Apie mus

Įmonė

UAB „Empirija“ buvo įkurta 1991 metais. Mes gaminame šiuolaikinius fiskalinius kasos blokus, parduodame, diegiame ir aptarnaujame kompiuterines kasos sistemas bei kasos aparatus namų apyvokos prekių, statybos prekių, drabužių ir kitokių profilių parduotuvėse, prekybos centruose, degalinėse, vaistinėse, kino teatruose, pašte, viešojo transporto paslaugų įmonėse, telekomunikacijų įmonėse, viešbučiuose, restoranuose, baruose, odontologijos ir grožio paslaugų klinikose ir salonuose bei kitose prekybos vietose.

UAB „Empirija“ turi didelę patirtį prekybos organizavimo srityje, analizuojant ir projektuojant kompiuterines kasos sistemas bei analogišką įrangą tiek parduotuvių tinklams, tiek atskiroms įmonėms bei individualiems prekiautojams.

Šiuo metu UAB „Empirija“ pagrindinė siūloma prekė yra kompiuterinės kasos sistemos, tiekiamos Lietuvos ir Baltijos šalių rinkoms bei jų aptarnavimo paslaugos. Parduodame pilnus kompiuterinių kasos sistemų komplektus bei atskiras sudedamąsias dalis – spausdintuvus, kliento monitorius, pinigų stalčius bei mūsų įmonėje pagamintus fiskalinius blokus. Taip pat prekiaujame kasos sistemoms reikalingais priedais – kasos aparatų popieriumi, brūkšninių kodų skaitytuvais, duomenų kaupikliais ir panašiais produktais. Mažesnėms įmonėms bei individualiems prekiautojams siūlome kasos aparatus.

Nuo 2012 metų parduodame ir aptarnaujame Vokietijos gamintojo WINCOR-NIXDORF POS įrangą.

UAB „Empirija“ dalyvavo diegiant elektroninio bilietą Kauno autobusuose ir troleibusuose bei kuriant viešojo transporto keleivių informavimo sistemą.

Rodyti daugiau +

Vizija ir Misija

UAB „Empirija“ yra lyderiaujanti Lietuvoje prekybai skirtos techninės ir programinės  įrangos gamintoja, tiekėja ir šios įrangos aukštos kokybės aptarnavimo paslaugų teikėja įmonėms ir asmenims, dirbantiems įvairaus  profilio prekybos vietose.

UAB „Empirija“ siekia tapti stipria ir efektyvia prekybinės įrangos ir jai skirtos programinės įrangos gamintoja ir tiekėja namų apyvokos prekių, statybos prekių, drabužių ir kitokių profilių parduotuvėms, prekybos centrams, degalinėms, vaistinėms, kino teatrams, viešojo transporto paslaugų  įmonėms, telekomunikacijų įmonėms, viešbučiams, restoranams, barams, odontologijos  ir grožio paslaugų klinikoms ir salonams bei kitoms prekybos vietoms.

Mes gaminame aukštos kokybės, įstatymų reikalavimus ir šiuolaikinės prekybos poreikius atitinkančius fiskalinius blokus, komplektuojame, parduodame ir aptarnaujame kompiuterines kasos sistemas bei kasos aparatus bei kitą prekybai reikalinga techninę ir programinę įrangą Lietuvoje. Mūsų teikiamos paslaugos leidžia klientams maksimaliai sutrumpinti kasos sistemų nedarbo laiką gedimo atveju, gauti aukščiausios kokybės aptarnavimo paslaugas už patrauklius įkainius.

Mūsų vizijos ir misijos įgyvendinimo sėkmė priklauso nuo visų mūsų darbuotojų pastangų. Bendrovės sėkmės pagrindas yra paslaugų ir produktų kokybė bei klientų ir kitų suinteresuotų šalių poreikių, lūkesčių ir keliamų reikalavimų tenkinimas.

Rodyti daugiau +

Kokybės politika

Susijusios šalys, jų poreikiai ir lūkesčiai:

UAB „Empirija” prižiūri ir identifikuoja su šia kokybės sistema susijusias šalis skirtinguose lygiuose ir procesuose pagal galiojančią tvarką. Nustatytos tokios suinteresuotosios šalys, kurios yra susijusios su UAB „“Empirija“ Kokybės vadybos sistema:

  • Klientai;
  • Partneriai ir subrangovai;
  • Įmonės darbuotojai;
  • Tiekėjai;
  • Įmonės akcininkai;
  • Teisinių reikalavimų leidėjai ir teisinius reikalavimus kontroliuojančios institucijos;
  • Sertifikuojančios institucijos.

Kokybės politikos principai:

  • sistemingai analizuoti rinkos, vartotojų ir suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius;
  • puoselėti abipusiai naudingus ilgalaikius ryšius su esamais ir būsimais įmonės klientais, tenkinti klientų poreikius – prieinamumą, informuotumą, paslaugų kokybę, paslaugų užbaigtumą, tęstinumą, konfidencialumą, siekti klientų pasitikėjimo ir lojalumo;
  • teikti efektyvias ir kokybiškas kompiuterinių kasos sistemų ir kitos pardavimui skirtos technikos irprograminių sprendimų pardavimo ir aptarnavimo paslaugas;
  • operatyviai valdyti klientų  skundus, neatitiktis, nepageidaujamus įvykius, numatyti prevencijos veiksmus jiems šalinti;
  • siekiant užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę, reikalauti iš tiekėjų tiekti kokybišką ir nustatytus reikalavimus atitinkančią įrangą ir komplektuojančias dalis;
  • ugdyti kiekvieno įmonės darbuotojo kūrybingumą, atsakomybę ir supratimą, kad produktų ir paslaugų kokybė ir yra ne tik bendra įmonės, bet ir jo asmeninė pareiga;
  • sistemingai kelti personalo kvalifikaciją ir profesionalumą;
  • vykdant veiklą, vadovautis Lietuvos Respublikos, Europos Sąjungos teisės aktų ir kitų reglamentų, apimančių bendrovės veiklos sritį, reikalavimais, ir užtikrinti jų atitikimą.

Vadovaudamasi šiais principais bendrovės vadovybė įsipareigoja:

  • sukurti ir naudoti tokią kokybės vadybos sistemą, kuri atitiktų LST EN ISO 9001:2015 Kokybės vadybos sistemos standarte numatytus reikalavimus ir nuostatas;
  • rūpintis, kad kokybės politika ir tikslai atitiktų bendrovės ketinimus, reguliariai peržiūrėti bendrovės kokybės politiką, kad ji atitiktų įstaigai keliamus Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos reikalavimus, ir ją koreguoti pagal pasikeitusias aplinkybes;
  • propaguoti kokybės politiką bendrovėje, užtikrinti, kad kokybės politika ir tikslai būtų visiems suprantami, diegiami visuose veiklos lygiuose ir jų būtų laikomas;
  • sistemingai analizuoti rinkos, savo klientų, partnerių ir kitų suinteresuotų šalių poreikius ir lūkesčius;
  • užtikrinti bendrovės gaminamų fiskalinių blokų bei parduodamos įrangos ir teikiamų paslaugų kokybę, atsakingai pasirenkant tiekėjus, subrangovus ir kokybiškai vykdant visus veiklos procesus;
  • klientams pateikti tik kokybiškas prekes, programinius sprendimus ir paslaugas;
  • užtikrinti nuolatinio darbuotojų tobulėjimo ir kvalifikacijos kėlimo sąlygas bei motyvuoti juos veiklos gerinimui bei pripažinti kiekvieno įnašą į sėkmingą bendrovės darbą;
  • dirbti sąžiningai pagal Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų bei kitų dokumentų, reglamentuojančių ūkinę – komercinę veiklą reikalavimus.

Vadybos sistemos sertifikatas

Rodyti daugiau +

Istorija

1991 Rugsėjo 19

Įkūrėme UAB „Empirija“ ir ją 1991 m. spalio 03 d. įregistravome įmonių registre.

1995

Pradėjome prekybą kasos aparatais.

1996

Laimėjome Ryšių ir informatikos bei Ūkio ministerijų konkursą lietuviškam kasos aparatui sukurti, pagaminome pirmuosius fiskalinių kasos aparatų blokus ir pradėjome surinkinėti prekybos įmonėms skirtas kompiuterines kasos sistemas (KKS) su fiskaliniais blokais EMPIRIJA FB01.

1997

Suprojektavome ir pagaminome kompiuterizuotų prekybos vietų sistemą prekybos įmonių grupei „Senukai“.

1996- 1998

Realizavome didžiuosius užsakymus įrengti POS UAB „Senukų prekybos centre“, „Vilniaus prekybos mažmenoje“, UAB „Topo centre“ ir kt.

1999-2000

Dalyvavome transporto sistemos šviesoforų diegimo projekte, skirtame stebėti ir valdyti transporto srautus (Kauno mieste).

2003

Laimėjome konkursą „Statoil“ degalinių kasos aparatų tinklui modernizuoti Lietuvoje ir Latvijoje.

2004

Pagaminome KKS „Altera 02“ su fiskaliniu bloku EMPIRIJA FB 02.

2005

Pagaminome KKS „Altera 02“ su fiskaliniu bloku EMPIRIJA FB 03.

2005- 2007

Dalyvavome elektroninio bilieto sistemos diegime Kauno mieste pagal projektą „Elektroninio bilieto viešajame transporte ir keleivių informavimo sistemos sukūrimas“. Projektas apemė elektronines keleivių korteles (elektroninį bilietą), bilietų pardavimo įrangą transporto priemonėse, duomenų perdavimo kanalus tarp visų sistemų.

Nuo 2007

Kartu su partneriais iš Lenkijos, bendrove „R&G Plus”, sukūrėme, pagaminome ir įrengėme virš 200 specializuotų transporto kasos aparatų „Empirija KF 4000“ tarpmiestinio ir tolimojo susisiekimo bendrovei „Kautra“.

2008

Pagaminome KKS „Altera 02“ su fiskaliniu bloku EMPIRIJA FB 05.

2010

Pagaminome KKS „Altera 03“ su fiskaliniu bloku EMPIRIJA FB 10.

2010

Pasirašėme kontraktą su „Lukoil“ Latvijoje ir Lietuvoje įdiegti fiskalinės apskaitos priedelius POS su elektronine kontroline juosta.

2013 m. rugpjūtį

Tapome Vokietijos gamintojo WINCOR-NIXDORF prekybos ir serviso partneriais Baltijos šalyse.

2013 m. rugsėjį

Kartu su bendrovėmis „Mokipay“ ir „Tavo mokykla“ dalyvavome projekte įdiegiant daugiafunkcį elektroninį moksleivio pažymėjimą penkiose Lietuvos mokyklose. UAB „Empirija“ pateikė projekte dalyvavusių mokyklų valgykloms kompiuterines kasos sistemas, integruotas su moksleivio pažymėjimu.

2014

Tapome Estijos įmonės „Ektaco“ partneriais ir atstovais Lietuvoje platinant modulinę prekybos kasos programą Compucash.

2015

Pagaminome KKS „Altera 04“ su fiskaliniu bloku EMPIRIJA FB15 bei naujos kartos transportiniam kompiuteriniam kasos aparatui KF5000 skirtą fiskalinį bloką.

2015

Užbaigėme elektroninio bilieto sistemos ir įrangos diegimą Šiaulių miesto, priemiesčio ir tarpmiesčio viešajame transporte.

2016

Suprojektavome ir sertifikavome naujos komplektacijos fiskalinius blokus, skirtus degalinėms bei transportiniam kompiuteriniam kasos aparatui KF5000.

2016-ųjų pabaigoje

Instaliavome transportinius kasos aparatus KF5000 UAB „Kautra“ maršrutiniuose taksi ir kartu su partneriais R&G Plus atlikome maršrutinių taksi integraciją į Kauno miesto elektroninio bilieto sistemą.

2017

Partnerių užsakymu paruošėme fiskalinių blokų versijas, skirtas savitarnos aparatams, parkomatams ir mokyklų valgykloms skirtiems kasos aparatams.

Rodyti daugiau +

Klientai